Digitale bijeenkomst Ideeënwerkplaats

Hallo, hoe gaat het?

Herken je dat, dat deze vraag in de Corona tijd vaker aan je gesteld wordt? Of dat je zelf de vraag vaker aan anderen stelt? Aan familie, vrienden, buren, kennissen of collega’s.

De Corona tijd heeft veel bij mensen losgemaakt en in beweging gebracht maar ook gezorgd voor rust en ruimte. Rust om te reflecteren op jouw manier van leven en werken en ruimte om naar anderen om te kijken en nieuwe ideeën of initiatieven te ontwikkelen. Ideeën en initiatieven die onze samenleving een stukje mooier en sterker maken.

Heb jij zo’n idee of initiatief ontwikkeld en deel je die graag? Of heb je een initiatief voorbij zien komen die jou heeft geraakt, aan het denken heeft gezet of in actie heeft gebracht? Deel dan dit idee of initiatief tijdens de eerste digitale inspiratiesessie van de Ideeënwerkplaats!

Wij horen graag vanuit welke drijfveren jij jouw initiatief hebt ontwikkeld, welke reacties je erop hebt gekregen, of het een eenmalige actie is geweest of dat je deze wilt voortzetten, en wat jij nodig hebt of goed kunt gebruiken. We denken graag mee je mee en bieden onze kennis, expertise en netwerk aan zodat jij jouw idee verder kunt brengen. Heb je zelf geen idee of initiatief ontwikkeld, maar vind je het wel leuk om te vertellen wat jou zo aansprak in de initiatieven die je voorbij hebt zien komen, dan horen wij dat uiteraard ook graag!

De digitale inspiratiesessie biedt jou als inwoner of professional een podium om te delen, ervaringen uit te wisselen, inspiratie op te doen, en van elkaar te leren. Het is een plek van vinden en gevonden worden. Van bouwen aan een mooiere en sterkere samenleving. Een samenleving waarin we naar elkaar om kijken en elkaar blijven vragen: Hallo, hoe gaat het?

Digitale bijeenkomst Ideeënwerkplaats
Donderdag 25 juni 2020
Start: 20.00 uur
Inloop vanaf 19.45 uur.
Via Microsoft Teams

Wil je deelnemen aan deze inspiratiesessie? Je bent van harte welkom! Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar: info@ideederondevenen.nl. Je kunt daar ook terecht als je nog vragen hebt over de sessie.

Ideeënwerkplaats

De digitale bijeenkomst is onderdeel van de Ideeënwerkplaats, waar mensen met ideeën samenkomen met mensen die graag meedenken over goede ideeën. Deze groep meedenkers bestaat uit inwoners, ondernemers, medewerkers van maatschappelijke organisaties en medewerkers van de gemeente De Ronde Venen.

www.ideederondevenen.nl

Na een periode van gedwongen stilstand in verband met de RIVM regels omtrent Corona, is per 1 juli... Lees verder
Het inloopspreekuur van het Geldpunt is vanaf maandag 22 juni weer geopend. Elke maandag van 13.30... Lees verder