Dienstencentrum De Angstelborgh, Dorpszicht 22

Dementie Trefpunt Abcoude

Bij het Dementie Trefpunt kunt u zonder afspraak inlopen. U kunt ervaringen uitwisselen met een andere mantelzorger onder het genot van een kopje koffie of thee. Natuurlijk met inachtneming van de anderhalve meter afstand. U kunt er ook terecht met al uw vragen over geheugenproblemen of dementie. Een casemanager dementie of een medewerker van Tympaan–De Baat en een vrijwilliger van het Alzheimer Café staan voor u klaar. Door de coronamaatregelen vinden al maanden geen Alzheimer Cafés plaats. Hoe begrijpelijk ook, voor inwoners met dementie en mantelzorgers is dat erg vervelend.

Dementie Trefpunt Abcoude

Biljarten (tot nader order opgeschort)

Voor wie:

Enthousiaste biljart liefhebbers vanaf 55 jaar

Wanneer:

Maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag van 14.00 - 16.00 uur.

Op vrijdag wordt er competitie gespeeld. Enkele malen per jaar is er een wedstrijd tegen een groep biljarters uit een ander dorp

Waar:

Ontmoetingscentrum de Angstelborgh, Dorpszicht 22, 1391 LX Abcoude

Kosten:

€ 7,75 per maand (v.a. okt. per kwartaal

Aanmelden:

Via het Klanten Contact Centrum 0297 - 283 302
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Keja.

Bingomiddag (Opgeschort t/m 13-11-2020)

De bingomiddag is altijd een erg gezellige middag. Gastvrouwen Lenie, Lien en Ann verzorgen met veel liefde de bingotafel met kleine maar fijne prijsjes die u kunt winnen. Natuurlijk doen we Bingo niet zozeer voor het winnen van prijzen, maar voor de gezelligheid. Want gezellig is het!

De bingomiddag is op donderdagmiddag en begin om 14 00 uur en duurt tot 16.00 uur bij Tympaan-De Baat, in de Angstelborgh, Dorpszicht 22 Abcoude, tel.:(0294) 284 824. De kosten zijn € 3,00. U hoeft zich niet aan te melden!

Jeu de boules (tot nader order opgeschort)

Omringd door misschien wel de mooiste tuin van Abcoude kunt u (55+) met ons meespelen, want we komen momenteel helaas wat spelers te kort.
Het spel doen we elke maandagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur, u hoeft uw komst niet aan te melden, het is uiteraard gratis en Jou de boules ballen zijn aanwezig.
Komt u anders eens een kijkje nemen, dat verplicht u tot niets.

Graag tot maandagmiddag! Adres: Dorpszicht 22 Abcoude.

Yoga Zang dinsdagochtenden bij Tympaan-De Baat (tot nader order opgeschort)

Elke dinsdagochtend van 9.45-10.45 uur. Adres: Angstelborgh, Dorpszicht 22 Abcoude. Yoga zang verbindt je met jezelf en met anderen. Het geeft vreugde en energie.

Dit betreft een open inloop, er zijn geen kosten aan verbonden. Iedereen is van harte welkom en iedereen kan zingen.

Mijn naam is Vera Dekker, ik ben vrijwilliger bij Tympaan-De Baat in Abcoude, ik heb  lang in andere culturen gewoond, met veel nieuwe klanken en muziek om me heen.

Ommekaar, praatgroep voor mensen met de diagnose kanker (tot nader order opgeschort)

Ommekaar is een plek voor mensen die te maken hebben gekregen met

de diagnose kanker. Wanneer je met kanker geconfronteerd wordt krijg je te maken met veel onzekerheden, verdriet en vragen. Contact met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt kan je helpen.  Bijvoorbeeld bij het verwerken van indrukken en gevoelens die je ervaart in je ziekteproces. Zaken die vaak alleen iemand die ook kanker heeft (of heeft gehad) begrijpt.

VOOR JONGE HELDEN!!! MIDDAG MET BV FILM, KNUTSELEN, SPORT EN SPEL, EXCLUSIEF VOOR JONGE HELDEN (... Lees verder