Dienstencentrum De Angstelborgh, Dorpszicht 22

Bevrijdingsdag Bingo

Donderdag 5 mei kunt u allen van 14.00 tot 16.00 uur weer genieten van een gezellige bingomiddag in de Angstelborgh, Dorpszicht 22 Abcoude.

Onze vrijwilligers maken het elke keer weer tot een zeer gezellige middag. Er zijn kleine prijsjes te winnen die met zorg voor u zijn uitgezocht.

U bent van harte welkom.

Kosten € 3,25.

U hoeft zich niet aan te melden.

Dementie Trefpunt Abcoude

Bij het Dementie Trefpunt kunt u zonder afspraak inlopen. U kunt ervaringen uitwisselen met een andere mantelzorger onder het genot van een kopje koffie of thee. Natuurlijk met inachtneming van de anderhalve meter afstand. U kunt er ook terecht met al uw vragen over geheugenproblemen of dementie. Een casemanager dementie of een medewerker van Tympaan–De Baat en een vrijwilliger van het Alzheimer Café staan voor u klaar. Door de coronamaatregelen vinden al maanden geen Alzheimer Cafés plaats. Hoe begrijpelijk ook, voor inwoners met dementie en mantelzorgers is dat erg vervelend.

Biljarten

Voor wie:

Enthousiaste biljart liefhebbers vanaf 55 jaar

Wanneer:

Maandag- en woensdagmiddag inloop en vrijdagmiddag van 14.00 - 16.00 uur wordt er competitie gespeeld.
Enkele malen per jaar is er een wedstrijd tegen een groep biljarters uit een ander dorp

Waar:

Ontmoetingscentrum de Angstelborgh, Dorpszicht 22, 1391 LX Abcoude

Kosten:

€ 7,75 per maand, per kwartaal af te rekenen

Aanmelden:

Via het Klanten Contact Centrum 0297 - 283 302
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Keja.

Bingomiddag

De bingomiddag is altijd een erg gezellige middag. Gastvrouwen Lenie, Lien en Ann verzorgen met veel liefde de bingotafel met kleine maar fijne prijsjes die u kunt winnen. Natuurlijk doen we Bingo niet zozeer voor het winnen van prijzen, maar voor de gezelligheid. Want gezellig is het!

De bingomiddag is op donderdagmiddag en begint om 14 00 uur en duurt tot 16.00 uur bij Tympaan-De Baat, in de Angstelborgh, Dorpszicht 22 Abcoude, tel.:(0294) 284 824. De kosten zijn € 3,00. U hoeft zich niet aan te melden!

Jeu de boules

Omringd door misschien wel de mooiste tuin van Abcoude kunt u (55+) met ons meespelen, want we komen momenteel helaas wat spelers te kort.
Het spel doen we elke maandagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur, u hoeft uw komst niet aan te melden, het is uiteraard gratis en Jou de boules ballen zijn aanwezig.
Komt u anders eens een kijkje nemen, dat verplicht u tot niets.

Graag tot maandagmiddag! Adres: Dorpszicht 22 Abcoude.

Waar:           Grasveld De Trekvogel, Karekiet 49 – Mijdrecht Wanneer:      woensdagmiddag 1 juni... Lees verder
Ook dit jaar organiseert Tympaan-De Baat weer scootmobielritten. Iedereen die in het bezit is van... Lees verder