Dienstencentrum De Angstelborgh, Dorpszicht 22

Biljarten (Opgeschort t/m 13-11-2020)

Voor wie:

Enthousiaste biljart liefhebbers vanaf 55 jaar

Wanneer:

Maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag van 14.00 - 16.00 uur.

Op vrijdag wordt er competitie gespeeld. Enkele malen per jaar is er een wedstrijd tegen een groep biljarters uit een ander dorp

Waar:

Ontmoetingscentrum de Angstelborgh, Dorpszicht 22, 1391 LX Abcoude

Kosten:

€ 7,75 per maand (v.a. okt. per kwartaal

Aanmelden:

Via het Klanten Contact Centrum 0297 - 283 302
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Keja.

Bingomiddag (Opgeschort t/m 13-11-2020)

De bingomiddag is altijd een erg gezellige middag. Gastvrouwen Lenie, Lien en Ann verzorgen met veel liefde de bingotafel met kleine maar fijne prijsjes die u kunt winnen. Natuurlijk doen we Bingo niet zozeer voor het winnen van prijzen, maar voor de gezelligheid. Want gezellig is het!

De bingomiddag is op donderdagmiddag en begin om 14 00 uur en duurt tot 16.00 uur bij Tympaan-De Baat, in de Angstelborgh, Dorpszicht 22 Abcoude, tel.:(0294) 284 824. De kosten zijn € 3,00. U hoeft zich niet aan te melden!

Jeu de boules (Opgeschort t/m 13-11-2020)

Omringd door misschien wel de mooiste tuin van Abcoude kunt u (55+) met ons meespelen, want we komen momenteel helaas wat spelers te kort.
Het spel doen we elke maandagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur, u hoeft uw komst niet aan te melden, het is uiteraard gratis en Jou de boules ballen zijn aanwezig.
Komt u anders eens een kijkje nemen, dat verplicht u tot niets.

Graag tot maandagmiddag! Adres: Dorpszicht 22 Abcoude.

Yoga Zang dinsdagochtenden bij Tympaan-De Baat (tot nader order opgeschort)

Elke dinsdagochtend van 9.45-10.45 uur. Adres: Angstelborgh, Dorpszicht 22 Abcoude. Yoga zang verbindt je met jezelf en met anderen. Het geeft vreugde en energie.

Dit betreft een open inloop, er zijn geen kosten aan verbonden. Iedereen is van harte welkom en iedereen kan zingen.

Mijn naam is Vera Dekker, ik ben vrijwilliger bij Tympaan-De Baat in Abcoude, ik heb  lang in andere culturen gewoond, met veel nieuwe klanken en muziek om me heen.

Ommekaar, praatgroep voor mensen met de diagnose kanker (tot nader order opgeschort)

Ommekaar is een plek voor mensen die te maken hebben gekregen met

de diagnose kanker. Wanneer je met kanker geconfronteerd wordt krijg je te maken met veel onzekerheden, verdriet en vragen. Contact met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt kan je helpen.  Bijvoorbeeld bij het verwerken van indrukken en gevoelens die je ervaart in je ziekteproces. Zaken die vaak alleen iemand die ook kanker heeft (of heeft gehad) begrijpt.

Repair Café Abcoude (Opgeschort t/m 13-11-2020)

Inwoners van de Ronde Venen kunnen met kapotte spullen terecht in het Repair Café De Ronde Venen in Mijdrecht of Abcoude. Ze kunnen daar zelf aan de slag met het repareren van hun voorwerp. Deskundige vrijwilligers zijn aanwezig voor ondersteuning. Reparatiemateriaal is aanwezig maar onderdelen die eventueel vervangen te moeten worden, dienen zelf te worden aangeschaft. Het is een open inloop en de koffie of thee staan klaar.

Ontbijtje van supermarkt Plus Koot (Opgeschort t/m 13-11-2020)

Vind u het ook gezelliger om samen met anderen  te ontbijten?

Kinderen naar school gebracht, maar thuis de rust niet voor het nuttigen van een heerlijk ontbijtje? Kom gezellig ontbijten in de Angstelborgh bij Tympaan-De Baat. Dit heerlijke ontbijtje wordt u elke donderdagochtend aangeboden door Super Koot.

Voor het symbolische bedrag van € 1,00 kunt u op elke donderdag vanaf 9.00 tot 10.00 uur komen ontbijten bij de Angstelborgh Dorpszicht 22 in Abcoude. Dit overheerlijke ontbijt wordt u aangeboden door Super Koot, en die weten van aanpakken!

Het gaat nog niet goed met de Corona-epidemie. Het aantal besmettingen loopt nog steeds op. De... Lees verder
VVN heeft alle cursussen per direct gecanceld. Dus de trainingen op woensdag 28 oktober in de... Lees verder